menu
Yritys Caset Yhteystiedot Media Vastuullisuus Shop

Caset

Finavia

”Uutta, vanhaa, sinistä ja lainattua”

Finavian ja TouchPointin kohtaaminen oli rakkautta ensisilmäyksellä. Liitto solmittiin lyhyen seurustelun jälkeen ja kuten intohimoisissa suhteissa tapana on, sen seuraukset ovatkin jo nähtävillä. Alusta alkaen Finavialla oli voimakas tahtotila asiakaspalveluhenkilökunnan työasujen suhteen. Haluttiin uutta, modernia ja raikasta. Vaatetusta, joka osaltaan ilmentäisi Finavian palvelu-uudistusta ja tukisi Finavian brändiä. Lisäksi oli tärkeää, että kestävän kehityksen arvopohja näkyisi kaikessa tekemisessä. Tästä emme olisi voineet enempää innostua. Intohimoprojektiin valjastimme lahjakkaat ekodesignerimme, Anniina Nurmen ja Camilla Mikaman. Tarina alkoi hahmottua. Lopputulos on kuin perinteisestä häälorusta.

”Vaatetuksella on poikkeuksellisen strateginen merkitys. Koko yrityksen kannalta tärkeintä on erottautua asiakaspalvelussa. Henkilöjohtamisen kannalta strateginen pukeutuminen on tehokas tapa vahvistaa yhteenkuuluvuutta, viestittää yrityksen arvoja ja osallistuttaa henkilöstöä.”

- Kaarina Soikkanen, Henkilöstöjohtaja Finavia Oyj

Vaatimukset tuotteille

Uutta, modernia ja raikasta. Kotimaista ja luotettavaa brändiä tukevaa. Kestävän kehityksen ehdoilla.

Valitut materiaalit

Jotain lainattua: malliston muotokielen ytimessä oleva kiitoratakuosi löytyi lentokentän kuviomaailmasta ja pohjapiirroksista. Jotain sinistä: brändivärin vahva ja raikas käyttäminen. Jotain vanhaa: ylijäämäisen Pontella-kankaan hyödyntäminen. Syntyi jotain uutta: upea Finavia-työvaatemallisto.

1000 m

Finavian vanhaa työvaatekangasta

90%

lähialueen tuotanto

Tutustu muihin töihimme tai ota meihin yhteyttä