‹   Takaisin uutisiin

Elämme jännittävintä aikaa ikinä

16.4.2020




Kasvuyhtiö Touchpoint on laajentanut toimintaansa ostamalla tamperelaisen työvaateyritys Domino Workwear Oy:n kokonaisuudessaan. ”Koemme, että yhtiöidemme vahvuudet täydentävät toisiaan ja yritysten yhteenliittymä on enemmän kuin osiensa summa”, sanoo toimitusjohtaja Outi Luukko. Touchpoint on sen perustamisesta lähtien keskittynyt kestävän kehityksen edistämiseen. Yrityksellä on vahva tahtotila muuttaa ja uudistaa tekstiilialaa työvaateyritysten edelläkävijänä. Domino Workwear on vastaavasti omalla osaamisellaan ollut jo useiden vuosien ajan luottokumppani Suomen merkittävimmille asiakkaille ja yritys onkin tunnettu tinkimättömyydestään laadussa ja toimitusvarmuudessa.

Yritysten yhdistyminen luo entistä paremman valmiuden laajentaa kestävän kehityksen arvoketjua ja kiertotalouspalveluita uusille asiakkaille ja toimialoille. Touchpointin arvoista rohkeus ja edelläkävijyys ovat sen toiminnan keskiössä. Pelkästään se, että yritys arvostaa ympäristöasioita ei siis riitä, tarvitaan konkreettisia tekoja ja asennetta raivata markkinoille ”uusi normaali”. Alkuvuoden julkistuksista päätös oman kiertotalouslaitoksen rakennuttamisesta Suomeen on oiva esimerkki siitä, miten asioita voidaan viedä kestävämpään suuntaan – koronan karheista tunnelmista huolimatta. Nyt toteutuneen yrityskaupan myötä kiertotalousratkaisut ovat framilla entistä laajemmin. 

Moni Touchpointin kehitysaskel on vuosien saatossa otettu tietoisesti hyppynä tuntemattomaan. Aloitteentekijän roolissa, kun ei usein ole karttaa eikä kompassia ja touchpointmaisessa yrityskulttuurissa viihtyminen vaatiikin tiimiltä ja sen kapteenilta paljon. Kapteenina Outi on alati utelias ja ryhti on reipas etukeno. Tiimin laajentumisen myötä osaaminen on tänään enemmän kuin eilen, luvassa onkin jännittävä vuosi, uusia aluevaltauksia sekä väsymätöntä työtä kestävän kehityksen eteen.