Airpro

Lentokentällä kohdataan päivittäin ihmisiä eri puolelta maailmaa. Työasu on tärkeä viesti brändistä ja palveluilmeestä.

Työhyvinvointi yritysvastuullisuuden keskiössä 

Työvaateuudistusta viitoitti yrityksen jatkuva ja  vahva panostus työhyvinvointiin. Hyvä fiilis töissä välittyy iloisena asiakaspalveluna. Upea mallisto suunniteltiin raikkaaksi kokonaisuudeksi tukemaan samalla yrityksen brändiuudistusta. Mallistoon haluttiin mukaan useampi vaate, joita yhdistelemällä loppukäyttäjä voi luoda itselleen enemmän kuin yhden tyylin.
Mallistoa uudistettaessa haluttiin myös huolehtia siitä, että vanha mallisto kierrätetään vastuullisesti. Vanhat työvaatteet saivat uuden elämän muun muassa huonekaluteollisuuden täyteaineena.

Vaatimukset tuotteille 

Työvaatteelta toivottiin arjen toimivuutta ja käyttömukavuutta. Myös uuden ajan materiaaleista haluttiin hakea mukavuutta työhön. Lisäksi uudistuksessa haluttiin huomioida kestävä kehitys.

Valitut materiaalit

Koko mallistosta 97% on tuotettu lähialueilla auditoiduissa valmistuspaikoissa.
Huiveihin ja solmioihin suunniteltu kuosi sai inspiraationsa ilmailualasta, nimittäin lentokoneen turbiineista.‍
100%
suomalaista designia